Ost med kaviar

Unnar mig kaviar- och ostmackor till frukost. Jag mår inget bra. Stannade hemma idag.

Igår mådde jag illa och var supertrött hela dagen. Det började egentligen dagen innan, på eftermiddagen började jag krokna och på kvällen mådde jag pyton. Vaknade flera gånger på natten och var inte alls bra på morgonen. Ändå går man till jobbet. Hur dum är man egentligen? Ja, jag tänkte väl att jag skulle på kören på kvällen, det går ju inte att missa. Nu visade det sig att S också var sjuk så det blev ingen kör. Detta i ett SMS som väckte mig på lunchen. Ja, VÄCKTE! Jag somnade i soffan i fikarummet! Trots fullt med folk som satt och pratade i samma rum. Jag hörde dom men jag var inte där. Men som jag sa till en kollega sen, om man somnar så där så måste det betyda att man behöver det, inte sant?

Idag mår jag inte illa längre (underbart!) men jag är tjock i halsen och hostar och harklar. Ont gör det också. Och trött, nåt så in i bängen! Det är väl nåt virus förstås. Barnen är också hostiga och snoriga. Det blir vila idag. Kanske man ska passa på att kolla nån film medan man ändå ligger där i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0