En historisk händelse har ägt rum

Jag gjorde armhävningar på tå ikväll! På lådan visserligen men det är ändå ett FRAMSTEG. Jag har blivit STARKARE. Resten av passet gick också bra, fixade "Womanizer" utan att byta vikter. Bravo! Lade på ett kg extra på biceps men där fick jag byta till lösa vikter under den korta vilan. Nå, jag provade i alla fall!


Idag har jag varit väldigt hemmapysslig ska jag säga. Jag har planterat om krukväxterna bland annat. Så mycket ny jord, frisk luft och kärlek har domI inte fått på många år. Dom lär väl dö av chocken.... Putsat fönsterna har jag också gjort så nu ser man ut ordentligt. Nu kan solen få skina!


När jag planterade om växterna stod jag först nere vid komposten men jag upptäckte snart att det kryllade av myror där och dessa små kryp hittade till slut in under mina byxor. Snacka om myror i brallan! Jag kände dom inte förrän dom kom i kläm uppe vid låren där det blev trångt, då bets dom! Jag fick flytta upp en bit med mitt arbete. När jag tog av mig brallorna i hallen sen ramlade ändå en fem sex myror ut på hallgolvet. Kryp!


Nu är klockan mycket. Arbetdag imorgon, dags att krypa till kojs. Kroppen vill lägga sig och vila och bygga upp muskler. Det är i alla fall min förhoppning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0