Inflation i semlor

Jag var iväg till apoteket en sväng idag och passerade sålunda Brödbiten. Blev VÄLDIGT sugen på semla när jag såg skylten "Köp nybakade semlor". Ok, en sista utsvävning innan jag återgår till det hälsosamma livet igen. Köpte 4 semlor, en åt oss var.

Kom på att S fömodligen skulle hamna på apoteket han med senare idag och tänkte det var bäst att meddela herrn att jag köpt semlor så att inte ha också skulle köpa för det vore väl ändå typsikt om vi båda fick samma idé, haha! Jag skickade ett SMS och for hem och fortsatte jobba.

Så kom mannen hem från Hammarn. "Jag har köpt semlor!"

Han hade inte sett mitt SMS.....

Så idag vet vi vad vi ska äta!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska man ändå göra en sista utsvävning kan man väl göra det ordentligt då;-)

2012-03-09 @ 16:19:14
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0