Det man inte har i huvudet....

....får man ha - i plånboken kanske?

Skulle ju äta matdosan hos frissan idag var det tänkt. Den står kvar i kylen.... Barnen skulle båda ha matsäck idag och jag hade lovat att göra den innan jag åkte. Ja det gick ju fort, inget större besvär. Lite oboj och macka bara, ner i ryggorna, klart. Men eftersom det var nåt jag skulle KOMMA IHÅG så rymdes tydligen inget mer i huvudet. Konstigt nog kom jag ihåg kamera och stativ men det är väl så inarbetat så det gick automatiskt. Fast det borde väl matdosan vara med? Den har jag ju med VARJE dag. Ja, för det mesta då....

Funderar på om jag inte har en matdosa i frysboxen här på jobbet.... Det skulle ju lösa problemet lite snabbt, jag har nämligen en morot kvar sen igår. Då slipper jag handla nån färdigmat, full med fett och mjölk. Det måste jag kolla å det snaraste.

Släpvagnen kom jag ihåg. Det var väl för att den satt fast på bilen redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0