Snart äre dags!


Imorgon är det Nostalgikonsert! Igår övade vi så jag fick ont i munnen banne mig. Kan man få träningsvärk av att sjunga?
 
Ikväll ska klänningen strykas. Håret ska fönas till sällan skådade höjder. Beslut skall tas om vilka skor jag ska ha. Det lutar åt dom gröna platåisarna jag hade i fredags. Dom matchar klänningen så fint. Ja det blir nog hela outfiten! Kände mig så snygg på bröllopet så den känslan tar vi med på konserten tycker jag. Så snygg och så RETRO.
 
Snart dags för att ansa kalufsen också. På fredag, på fredag, på fredag! Färgning och klippning, det ska bli SÅÅ fint. Ja det är inte så tokigt nu heller om jag ska vara ärlig men jag måste stå och föna långsamt med rundborste för att det ska bli snyggt och det är inte riktigt min grej. Till bröllop och till konsert - helt ok. Till vardags - nä.
 
Det tredje och sista snartet stavas:
 
S-E-M-E-S-T-E-R!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0