Slut som artist......

Idag är jag trött. Slut. Bortkopplad liksom.
 
Vi gav allt igår. Den efterföljande middagen var väldigt dämpad, som om det inte fanns nån energi kvar. Precis ALLT gick ut till publiken. Jag hoppas det kändes. Det gjorde det för kören i alla fall, speciellt andra set kändes väldigt bra. Tror vi hade blivit varm i kläderna och börjat slappna av lite mer då. Riktigt drag i sista låten "I´s raining men"  plus extranumret "Burning love" där publiken stod upp och dansade på slutet!
 
Känner mig bakis idag. Kanske det är den där förkylningen som legat på lur som tänker bryta ut nu. Vore ju typiskt nu när jag ska gå på semester. Men nu ska jag ta det lugnt i fyra veckor och ta hand om mig själv. Motionera och äta sunt (haha). Tjuvstartar med självgullandet det redan vid lunch idag: jag ska ju till frissan! Jaså, visste ni det redan? Märkligt... 
 
Vi har semester från kören också, ända till slutet av augusti. Idag känns det som en bra idé. Även om jag älskar att sjunga känns det som man behöver en paus efter detta intensiva tränandet inför konserten. Fast om jag känner mig själv rätt har det väl gått över redan imorgon.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0