Semester!

 
Fy på mig. Jag som lovade mig själv att INTE börja semestern med att "göra nytta" - nu har jag redan hunnit storstäda toaletten nere samt vattna blommorna. Fast det känns jäkligt skönt att det är gjort får jag erkänna..... Vill ju ha det lite fint när fastrar och farbröder kommer hit nästa helg! Badrummet uppe ska få sig en omgång också.
 
På tal om fint, det slog mig just att jag glömde hämta ut paketet med dom nya köksgardinerna igår. Jag är riktigt imponerad av Jotex denna gång, tog bara en vecka att få dom. Nåja, man ska inte ropa hej förrän man öppnat paketet, det kan ju vara nåt helt annat i det...... Blir till att göra det i eftermiddag då. Det kommer att bli SÅ fint!
 
Borde väl ta det lugnt egentligen, jag blev förkyld precis som jag trodde. Typiskt. Men jag klarade mig innan konserten, det är jag nöjd med. Idag kan jag nog inte sjunga, inte speciellt snyggt i alla fall. Men jag är jäkligt snygg i håret! Frissan gjorde ett bra jobb, som vanligt. Hur det ser ut? Rött och kort så klart, vad trodde ni? ;-)
 
Cruising ikväll också. Hur man nu ska orka med det. Kanske måste lyda mitt eget råd och inte "göra nytta" hela tiden så jag har nån ork kvar till ikväll. Är jäkligt sugen på att måla. Att sy är jag också sugen på men det känns som ett större projekt, det ska mätas och ritas av mönster och bestämmas tyg och grejas först. Nej måla känns lämpligt att börja med. Där kan man alltid måla över om det inte blir bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0