Borta bra

Och att komma hem känns riktigt bra det med. Skönt med sina egna prylar. Skönt sova i sin egen säng. Skönt prata ETT språk istället för 3-4 stycken på samma gång. 
 
Men visst har vi haft det bra! Vet bara inte hur jag ska skriva om allt vi gjort och allt vi sett utan att det blir ett JÄTTEINLÄGG. Jag får väl dela upp det. Kronologiskt blir det nog inte heller. Det får bli "Best of semester 2012". Håll utkik efter det den som är intresserad! Fina bilder utlovas.
 
Körde nyss igång tvättmaskinen. Igår började vi så smått packa upp och hänga ut tält och sånt på tork men orken räckte inte riktigt till. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi kom med planet till Arlanda vid halv 12 i fredags natt och sen bilade hem.  Ja, bilen ja...... Den står kvar i Märsta den. När vi skulle hämta den på långtidsparkeringen hade vi inga bromsar. Fick smyga oss iväg till en nattöppen Statoilmack och stod där och mekade ett tag, utan resultat. Det fick bli bärgare och hyrbil. Mackkillen tröstade mig när jag hämtade två gratiskoppar kaffe (tack!) inför hemfärden att "nu känns det för jävligt men det är ju sånt här man minns sen!" Jo han har ju faktiskt rätt. 
 
Fredagsbilden då, vart tog den vägen? Lugn i stormen, ingen fara, jag har koll på läget. Tre stycken har jag som bara ska redigeras först, en från innan vi for och två från semesterresan. Strax på en blogg nära er!
 
Som försmak kommer här en bild från Grossglockner Hochalpenstrasse. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0