Allt kommer till den som kan vänta

Det är bara en fråga om att vara på rätt plats vid rätt tid.
 
Jag verkar ha hamnat i ett stim vad gäller loppisfynd. Igår var jag på två loppisar på Hammarn. Vet inte om nån minns det men jag skrev ett inlägg efter jul om att jag ville köpa nya fönsterlampor när jag tagit undan adventsljusstakarna. En Mylonitlampa ville jag ha - men dom säljs inte på Ikea längre. Igår stod den där på loppisen. En blå Mylonit - för 40 spänn! 
 
Pratade om vaser med mamma när hon var här. Alla mina vaser är låga och vida. Får man ett par långskaftade rosor står dom och lutar mot kanten - inte snyggt. Jag vill ha högre vaser. "Kolla på loppis!" sa mamma. Och det gjorde jag - två stycken hittade jag!
 
 
 
Idag är det bakluckeloppis på Krångede naturcamp. Månne man ska ta sig dit och fynda lite medans man har flow....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0