Investeringar i hälsa och välbefinnande

Det blev en dyr helg. Haqvin var på badet med V och hans mamma H i lördags och när dom skulle fara därifrån var Haqvins stövlar borta. Suck..... Nån har alltså tagit fel alternativt snott dom. Mamma H hade lämnat namn och telefonnummer i receptionen så vi får väl se om dom hör av sig om nån lämnar in dom. Jag var i vilket fall tvungen att köpa ett par nya åt honom igår när jag hämtade honom i stan. Vad skulle han annars haft på fötterna idag? Går inte att leka i djupsnön med gympadojjor..... Synd att stövlarna är så förbannat dyra bara.

När vi var på Team Sportia kunde jag inte undvika vintersportspecialen dom hade ställt upp precis till höger när man kom in..... Underställ, tröjor och grejs....... Och där blev jag kär i den här:



(Klicka på bilden så kommer du till Team Sportia och produkten)

Citerar från hemsidan: "Craft lager-2 tröja i funktionell fleece med bra fukttransport. Elastiska paneler ger optimal rörelsefrihet." Nersatt pris. Jag kunde inte motstå. Jag köpte även underställsbyxor eftersom brallorna till superunderstället jag köpte på macken har mystiskt försvunnit. Dom byxorna satt å andra sidan inget vidare. Men dom här sitter jättebra! Troligvis beroende på att det är rätt storlek . Det är en helt annan kvalitet än mackstället också. Men dom var så klart lite dyrare....


Men det får räknas som investeringar. Det är grejer som kommer att användas - varje dag! Nu jäklar ska här power walkas och skidåkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0