Gymmat lite

Lakritskvinnan har varit på mission ikväll! Till min stora lycka skulle jag vara med på boxnigen eftersom en vänligt själ ville att vi skulle boxas på onsdag denna vecka istället för tisdag då jag har kör. Nu kunde inte den vänliga själen komma och inte så många andra heller tyvärr. Hon har dock laga förfall så vi tänker inte slå på henne för det (det paradoxala är ju att om hon HADE kommit så HADE vi slagit på henne). Vi var bara tre deltagare och då tänkte vi att vi får ju göra precis vad vi vill - så då blev det cirkelgym istället. Inte alls tokigt. Vi gjorde olika stationer och så körde vi på i en timme. Tror nog det tog! Kände fortfarande av låren sen i söndags.....

Nu sitter jag här och fryser och planerar att kasta mig in i duschen så snart som möjligt. Och imorgon har vi morgonmöte - det blir till att kliva upp tidigt. Usch.  Och sen vecka jobbar jag så det blir en lång dag och den är inte slut för att arbetsdagen är slut utan sen ska jag på styrelsemöte i Forsgillet. Det är årsmöte på måndag. Nå, jag har sagt ifrån mig vidare uppdrag i styrelsen, nån annan får ta över pennan, så jag ska väl inte klaga. Dansat har jag inte heller gjort på länge, jag orkar liksom inget på måndagkvällar. Men egentligen är det ju kul. Det kanske blir mer ork framöver när ljuset återvänder, vi får se.

Nu säger jag godnatt till er. Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0