Så var den dagen överstökad.....pust.

Jobbade hemifrån idag så jag kunde skjutsa den kostymklädde snyggingen Herman till Sockenstugan på förmiddagen och hämtade honom sedan, mätt och nöjd. Kolla kalaskillen!
 
 
Sen när jag jobbat klart blev det att snabbt sno ihop en middag och fort ner på Centrum där Haqvins klass hade luciatåget och försäljning av fika. Vi hade bakat pepparkakskladdkaka (eller heter det pepparkladdkaka?). Klassorkerstrarna spelade och luciatåget var vackert, vad mer kan man begära? Städningen gick väldigt fort, vi var hemma vid åtta. Allt har gått nästan misstänkt smidigt idag. Har jag glömt nåt viktigt? Nä jag tror faktiskt inte det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0