Premiär!!

Jag åkte skidspåret idag! För första gången i vinter. Det kändes riktigt bra. Mulet väder men lagom kallt, så där en fem minus. 
 
När jag kollade träningsappen upptäckte jag att i september och oktober då jag var sjukskriven tillryggalade jag runt 50 km per månad i träning. I november blev det knappt 6 km...... I januari var jag också duktig, 56 km loggat. Mycket av det var säkert skidåkning. 
 
Men då har jag satt igång igen då. Ja en gång är ingen gång, jag vet. Men nu jobba jag bara två dagar till, sen kan jag åka skidor varje dag. I dagsljus!
 
Jag skulle vilja börja styrketräna igen också men det måste jag kolla med expertisen först, vad jag får och inte får göra. Jag längtar tillbaka till mitt gamla vältränade jag. Håll ut, Lakritskvinnan är på väg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0