Ingen ordning alls

Jag har tre fredagsfoton opublicerade. TRE! Hur är det fatt? Hur kan det bli så här?
 
Tja, den första av dom tre knäppte jag fredagen innan vi for till spanien och den helgen hade jag fullt upp med att packa och städa. Den andra knäppte jag i spanien och på lördagen for vi hem därifrån och sen började jag jobba på måndagen och ja, den tredje knäppte jag nu i fredags och i helgen har jag bakat. Ikväll då? Jag ska grädda rån ikväll, vi får se vad jag orkar sen.
 
Förut var jag duktig på att belöna mig själv med lite photoshopping när jag gjort en massa nytta hemma. Nu förtiden består belöningarna för det mesta av att få sätta sig i soffan en stund och spela diverse spel på telefonen samt snegla på tv-n och gosa in fötterna under filten/gubben. Dumma telefon. Näääää, det är inte telefonens fel, det är ju jag som hanterar den. Skärp mig.
 
Jag ska fixa fredagfotona ikväll, efter rån-gräddningen. Det förtjänar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0