Makeoverdags

På fredag är det dags igen! Frissan! Jaaaa!
 
Känns ändå inte som att det var så längesen jag var där men det är sju veckor sen på fredag och det börjar bli ostyrigt. Urblekt är det också, i alla fall uppepå huvudet där solen har legat på. Dumt att färga mitt i sommaren, i synnerhet när man ska på semester med sol och salta bad...... Det är nog egentligen mer färg kvar än jag imbillar mig, jag ser ju bara det som syns i spegeln rakt framifrån.  
 
Tror frissan ska få klippa bort rätt mycket den här gången och så får jag ta beslut om eventuell  färgning efter hur det ser ut då. Till hösten/vintern tror jag att jag skulle vilja ha lite mörkare färg, fast fortfarandande åt det röda hållet så klart. 
 
Frisyr då? Jag gillar ju det assymetriska jag har nu, med snedluggen och kontraster mellan kort och lite längre hår. Nåt åt det hållet blir det. 
 
Den här är snygg. Hm, hon är lite lik mig va? Fast yngre och slätare....
 
 
Den här är cool! Fast kanske inte så praktisk när det är dags för mössa....
 
 
Jag gillar när det är riktigt kort också. Tänk vad fort det torkar när man har tvättat det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0