ja visst gör det ont när diskar brister

Ligger på ortopeden. Ryggläge. Jag har fått ett diskbråck i nacken. Det där med nerv i kläm var inte så tokigt gissat ändå. Mannen skjutsade in mig på akuten igår eftersom medicinen jag fick på Hammarn inte hjälpte. Blev bara sämre och sämre.

Sov bra i natt i alla fall. Fick en dunderspruta i rumpan och en halv morfintablett, sen slocknade Hilda och sov som ett barn till halvstjutiden. Det var lite skillnad mot natten innan det!
Blir kvar här en natt till för att ställa in dosen på medicinen. Ja jag fick just en spruta också. Känns rätt bra just nu men jag gör förstås inget annat än ligger ner så..... Har man diskbråck i ryggen brukar det bli bättre av att vara uppe och gå men med nacken är det tvärtom.:-( Känns lite enahanda att bara ligga ner på rygg men jag får väl försöka roa mig bäst jag kan... Gymnastisera med benen och vicka på tårna, haha.
By the way, jag heter "qvasthilda" på Wordfeud....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0