Bättre sent än aldrig

Veckan före midsommar, då vi skulle på bröllop, var jag på jakt efter ett par gula skor, gärna sandaletter. Jag hade fått för mig att det skulle vara snyggt till klänningen. Hittade inga i Birsta, hittade inga på Hammarn. "Det är ingen åtgång på färgade skor. Svarta går åt." Men fy vad tråkigt, svarta skor på sommaren? Ja jag hittade gula smycken på Glitter, det fick bli det istället.
 
Förra helgen surfade jag runt på Brandos hemsida och där fanns dom! Ett par gula sandaletter - i skinn! Inte glittriga och glammiga men gula och med lagom hög klack. Jag klickade hem ett par svarta också, med liknande klack, och ett par gympadojjor åt Herman att ha på idrotten.
 
Hermans skor var aningens för korta så dom får jag byta. Dom svarta sandaletterna var för smala och bakremmen höll inte in hälen ordenligt så jag går snett med höger fot. Jag har haft det problemet förut så jag känner igen varningstecknen. Nej dom får åka tillbaka.
 
Men dom gula passade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0