Tant? Javisst!

Jag gjorde ett tant-test på tantvarning.se. Och se! Det jag länge anat står nu klart för mig, svart på vitt (eller ja, snarare grått på rosa):

Hurra, du är definitivt en TANT!

Transformeringen är fullbordad.
Prinsessan har förvandlats till drottning,
en mogen frukt, en erfaren
fullblodskvinna som vet var skåpet ska
stå. Bejaka tanten i dig. Starta en
bokcirkel, börja med kundaliniyoga eller
tantrasex, koka äpplemos eller skriv en
insändare. Nu kan du göra vad sjutton
som helst!




Kommentarer
Postat av: Ann

Jag sällar mig till tantskaran =).

2011-09-29 @ 15:40:05
Postat av: monica

haha, ja men då är jag också med i Tantskaran åå jag som trode att jag inte va Tant hahaha..

2011-09-30 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0