Hej hej måndag!

Vilken förskräcklig dag du blev. Alldeles för mycket jobb. Alldeles för lite folk. Slut i huvudet. Totalt väck. Blaha blaha.

Säckade ihop på soffan efter middagen. Till sällskap en likaså trött älgjägare som snarkade lite lätt bakom min rygg. Somnade inte men lät mig villigt infångas av ett gammalt Mythbusters-avsnitt, allt för att slippa tänka själv. När programmet var slut var jag faktiskt lite klarare i huvudet, tro det den som vill. Innan kände jag för att häva en kopp sprit men nu räckte det  med en kopp ingefärste. Men jag vet en som tänker lägga sig tidigt ikväll. Och håll tummarna för att morgondagen blir bättre.

I morgon kväll får jag åtminstone avreagera mig för då är det box igen! Och igår var jag på "rytmisk styrketräning" - vilket är som body pump fast det är ju inte body pump så då får man inte kalla det för det....... om ni hänger med där. Jag gör det knappt själv, inte efter denna dag... Mellan varje muskelgrupp så kör vi en minuts konditonsträning på lådan också. Lite pulshöjning, bra det. Jag har lite träningsvärk idag. Ingen hemsk men lite stel så där. Det betyder ju att det hänt nåt i alla fall.



Idag öppnade epla.se där jag har min butik "alias Kvasthilda". Här hittar du den:




Vi får väl se vartåt det leder! Framåt får man hoppas. I ärlighetens namn så finns det fler butiker där med jättefina grejer så gå in där och kolla. ;)

Nu tror jag banne mig det är dags att valla barnen i säng så man får lägga sig själv nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0