Godmorgon!

Idag ska min nya kompis få följa med mig på jobbet. OCH på kören.

Jaaa, det är dags för kör! Äntligen! Fast undrar om jag hinner fota nåt? Jag kommer att vara så engagerad i sången så jag inte har tid. Men vi har paus så det ordnar sig väl.

Om man vill bli bra på nåt så måste man träna. Det ska vi göra idag, Nikon och jag. Vi ska terrorisera mina kollegor, gå ut på lunchen och fota hösten, ja, allt vad vi kan komma på. Kollegan B har också nyligen köpt en kamera så det är läge för inspirerande diskussioner. Ja förresten, vi är knappast ensamma på jobbet om fotointresset.

Nu ska jag packa väskan.


Kommentarer
Postat av: Ann S

Jag har också längtat jättemycket efter kören. Nu blir det......men....får man "simma" ut ur bild?=)

2011-09-27 @ 11:05:27
Postat av: alias Kvasthilda

Hade lite bråttom i morse och det var svårt att få en bra bild. Eller så kan vi säga att jag tillämpat "tredjedelsregeln"?

2011-09-27 @ 17:13:17
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0