Ser ut att bli en fin höstdag

Vad står på programmet idag? Ja fota så klart! :)

Även dammsuga, tvätta och annat sånt förstås men det tänker jag försöka hinna med i förbifarten. Jag har redan hunnit leka lite i photoshop och kollat hur gårdagens bilder blev. Jag och H2 experimenterade med kamera och stearinljus i mörkret. Blev rätt coolt men det kräver lite mer arbete, mer mekande med inställningar. Vi kanske fortsätter ikväll. Medan det är dagsljus så tänker jag fota UTE. Imorse var det sol men nu verkar det ha kommit lite moln. Struntar jag fullständigt i. Bara att fota på. Halvdisigt väder ger jättefina färger vill jag minnas, inga hårda skuggor. Har jag läst. Men man vet inte förrän man testat.

Bäst man sliter sig från datorn så det blir nåt gjort. Mindre snack, mer verkstad. Dags att plugga in talboken och greppa dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0