Måndag kväll. Vad trodde jag?

Trodde jag det skulle bli en inspirativ kväll med mycket skoj gjort? Varför skulle det bli det, det är ju måndag. Då är man trött och orkar varken göra kul eller nytta.

Jo lite kul har jag haft, jag har suttit och läst gamla blogginlägg här på min egen blogg. Jag har kollat på min egen kanal på Youtube och på filmerna jag har på Facebook. En riktig egotripp med andra ord. Kanske jag letar inspiration. Det är roligt att klippa ihop en film. Leta musik, få till rätt stämning. Synd jag bara har Movie Maker på datorn, den är något begränsad om man jämför med programmet vi hade på skolan. Men det var på Mac-arna och jag har pc. Fast nog måste det finnas program till pc som funkar?

Kanske jag är sugen på att testa filmfunktionen på kameran? Ja det verkar så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0