Japp! Där satt den!

Jaaa! Jag målade färdigt Rödluvan! Tror jag. Ska kolla imorgon när det torkat. Då ska det signeras och skruvas i öglor och sättas fast tråd. Dom andra tavlorna öglade jag igår så dom är klara. Det går framåt!

Men jag måste nog göra en verksförteckning. Visserligen blir det inte SÅ hemskt många tavlor men priser kan vara bra att ha med, tror jag. Usch, ja, priser..... jag vill inte ge bort tavlorna men jag vill inte vara för dyr heller. Det är roligt att få sälja!

Skriva ut fredagsbilder också. Och tonern är slut, måste låna skrivare......

Det var ingen kör ikväll så jag skulle egentligen ha boxats men jag kände att jag hinner inte! Imorgon är det onsdag, sen torsdag och på fredag ska jag dit efter jobbet och hänga tavlorna! Dessutom är det Halloweentema på fredag. Mycket att komma ihåg den dagen. Egentligen borde man baka nåt läskigt...fast måste just JAG göra det? Räcker det inte med att jag är konstnärlig ledare? Kanske kan delegera?

Tror jag ska provsminka mig nu innan jag går och duschar....hehehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0