Blogg = cupcakes, shopping och tjugotreochetthalvtåringar?

Jag bloggar på blogg.se. När man går in på blogg.se så får man ett axplock av bloggarna som finns. Eller, ja, det är möjligt, till och med sannolikt, att det är lite vinklat. Alla bloggare verkar nämligen vara mellan 18 och 28 år, baka macarones och cupcakes, fotogafera, älska shopping och äta fil med fruktsallad till frukost (som dom också har fotograferat). Ja, vad raljerar jag i, har jag en så intressant blogg då? Ja inte vet jag. Men nog vet jag att det finns andra som har, som INTE är 23,5 år och som INTE bakar och INTE shoppar. Dessutom är det bara tjejer på startsidan. Finns det verkligen inga killar som bloggar?

Var är dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0