Ånge blues

På sätt och vis var det bättre förr när man inte hade paketsök via postens hemsida. Nu har jag TVÅ paket som legat i Ånge sen igår morse. Hade inte paketsök funnits så hade jag inte vetat det och inte varit lika otålig.
 
Jag vill ha mina paket NU! Varför ska dom alltid fastna i Ånge??

Nä det är inget akut. Eller ja, det är t-shirts från Shirtstore.se åt Herman och det är väl rätt akut, han växer som ogräs, den lille gossen. En t-shirt åt mig också. Jag brukar inte använda t-shirt så ofta men den här var jag tvungen att ha. Mmm ni får se när dom kommit! 

Sen är det ett gäng Swebar från Gymgrossisten. Mest pepparkaka, det är den godaste! Skulle behövt dom idag, jag ska på kören direkt efter jobbet och hinner inte med nån middag. Jag gick och köpte en tvåpack Nutrilettbar nu på lunchen som ersättning. Nej, dom är inte lika goda men dom får duga idag (om inte paketet kommer i eftermiddag förstås, då lägger jag Nutriletten på lager). En bar och ett äpple, sen står jag mig tills jag kommer hem och jag kan lägga energi på att sjunga istället för att stressa hem och stressa i mig middagen som lägger sig som en klump i (stress)magen.

Nä, nu ska jag kolla telefonen så det inte kommit nåt SMS utan att jag hört det. Nej, jag är inte otålig, inte alls......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0