Sånt som händer

Jag vet att jag är väldigt dålig på att visa här på bloggen vad som händer i mitt konstnärsskap. Jag lägger ut en bild då och då på Facebook och så tror jag att alla har sett den. Men det kan ju finnas andra än mina facebookvänner som är intresserade kanske? Hoppas kan man ju.

Jag har haft uppehåll i målandet ett tag. Att göra den stora tavlan på Qvinnspiration var befriande! Inga planer, bara måla, utan att veta vad det ska bli! Hemma har jag börjat teckna i kol igen. Jag älskar kol! Har inga planer här heller utan bara kluddar på. Det blir som bäst då. Enda nackdelen med kol är att det går åt så jämrans mycket fixering.

Här en del av vad jag åstadkommit hittills:

In my mind



Lite kvinnokludd.



Och så lite telefonklotter. En viss bloggare fanns kanske i bakhuvudet....... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0