Äh vad blev det här??

Vilken onödigt nyttig kväll det blev. Istället för att måla på några tavlor som jag tänkt så blev det matlagning, diskning, köra igång tvättmaskin, ihopsamling av papper och plast/metall/glas och ner på Hammarn med det med Haqvin som kartläsare och assistent. Herman röjde under tiden av gräsmattan här hemma med åkgräsklipparen. Jösses! Vad stor han har blivit!

Nåväl, sen blev det dammsugning och lite torkning i köket, tvätthängning och en omgång disk till. Nej det är inte tomt på diskbänken än........suck.

Plötsligt var klockan nio. Tiden går fort när man inte har roligt?

Jag vet inte om jag mäktar med att måla nåt nu. Jag är så trött. Jävla måndagskväll. Får man säga så? Ja det tycker jag. Jävla förbannade måndagskvällströtthet! Känns som om det bara är duscha och gå och lägga sig som gäller nu.

Det är i och för sig lite renare här hemma - men vad hände med konsten?? Konsten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0