Klämdag? Är det då man ska kramas?

Jag vill verkligen inte jobba idag..........

Det var så roligt att måla igår. Jag vill måla mer! Det jag saknar nu är nåt slags projekt. VAD ska jag måla? Blev mest nåt på måfå igår, en färgig bakgrund och så skissa med kol eller pensel. Men det var kul ändå, utan mål och mening men då blir själva resan målet. Ja det där har ni säkert hört förut......

Nåväl. Det är bara en arbetsdag, sen är det helg igen. I TRE dagar! Och på måndag på Nationaldagen ska Remix sjunga vid Döda Fallet kl 13:00. Och dom har lovat regn och dom har lovat sol omvartannat. Just nu säger yr.no 12 grader och halvklart mellan kl 8 och 14 och 18 grader efter kl 14. Hoppas på det för vi ska ha "somriga" kläder. Vad sägs om klänning, regnrock och gummistövlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0