Färg färg färg!

Jag har målat! Härligt!

Jag vet inge vem hon är eller vartifrån hon kommer - men jag gillar henne! Hon dök upp redan här. Och nu dök hon upp igen!



Det här är Nora och en faun tror jag minsann! Om Nora kan du läsa här. Ja man får söka sin inspiration där man kan!



Fast ibland blir det bara konstigt. Vampyrer....?



Och en.....ja vaddå? Väktare? Valkyria? Men what the heck, låt det komma bara! Ut med det!



Åsså lite färg på det.....



Så här såg den ut när jag slutade ikväll. Inte riktigt klar än.......



Sen grundade jag två tavlor till. En i grönt och gult som ska bli nåt med solig grönska, vad vet jag inte än. Sen målade jag faktiskt över en tavla som jag gjort förut, jag var inte nöjd med den. Blev en grund i vitt, brunt och svart. Vet faktiskt inte alls vad det ska bli.

Nu är klockan snart midnatt och jag ska jobba imorgon. Jösses, jag måste gå och sova. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0