Sol och snö och söndag.

Nu har jag åkt skidspåret ett varv. Fort gick det inte men det var härligt! Solsken och minus 4 grader. Har "tvingat" ut barnen i två omgångar, blir nog en tredje gång senare, vi måste ha in lite mer ved. ;-)

Reprismat till lunch. Det är grejer det. Pizza och tortillas. Sen lite datormekning. Lyckades äntligen få till fjärrskrivbordet på den stationära med! Whoho! Fy fan vad jag är bäst!

Nu funderar jag på att göra en kopp kaffe till och slänga mig i tv-soffan. En kaka kanske? Fast jag tror tvättmaskinen är klar, kanske man ska hänga tvätten först så man inte har det hängandes över sig (höhö).

Ett nytt stickprojekt behöver jag också. Jag har stickat färdigt min lila basker. Ingen som vill beställa? :-)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt.

2011-02-20 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0