Paketet har kommit!

Men. Jag tycker jag ser märklig ut i klänningen. Med brodyrunderklänningen blev det rent löjligt.

Jag ser bredare ut än vad jag är.



Rutigt kanske inte är min grej? Fast den är liksom bredast där jag är bredast också plus volangen som lägger till ännu mer bredd. Och så är det fickor i sidsömmen som bygger på ÄNNU mer volym. Och JA, jag har underklänning. Nä jag vet inte.....jättesvårt. Måste fundera. Vad säger ni?

Den lila klänningen/långtröjan får ni inte ens se på. MÖJLIGEN kan mannen få se den på innan jag skickar tillbaka den, han kanske kan uppskatta hur den sitter. Man ser TUTTI, jag lovar, varenda valk... Fast uppe i ringningen så bubblade den sig så tar jag en större storlek så bubblar den sig väl ännu mer.

Linnena var bra och koftorna också även om dom var mer i t-shirtkvalitet än kofta men, ja jag provade den svarta och blev plöstligt hälften så smal som i klänningen. Konstigt va?

Kommentarer
Postat av: maggan

Rutig är inte så tokigt. Det är nog volangen som stör.

2011-02-07 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0