Morgonblogg har guld i mund

Eller är det förmiddag? Nä det är lördag, då är det fortfarande morgon säger vi!

Solen skiner, det är minus 10 ute. Perfekt väder för det födelsedagskalas som Hackebacken ska på om en stund! Snowraceråkning och korvgrillning enligt tradition. Härligt! Jag borde kanske stanna kvar och delta jag med.

Tyvärr vaknade jag med ont i ryggen. Ja jag vaknade flera gånger i natt med. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det, inget som jag minns i alla fall. Nu har jag lyckan att ha en son som hade lärt sig massage igår på skolan så jag fick lite sånt av honom. Ingen djupmassage kanske men bara kärlek räcker långt för att lindra smärta. ;-)

Nu är det dags att ge sig ut i det fina vädret. Ha en bra lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0