Modell för en dag?

Jag blev uppringd av Model lab. Erbjuden att bli uppsminkad och fotad gratis och sen köpa bilder om jag vill. Tyckte först det var jättekul, jag har ju sett att andra varit iväg. Ja tackade ja.

Sen tänkte jag att det är en jäkla massa pengar. För tänk om man vill ha många kort? Och det är ju löpande band-principen. Och många kort jag sett ser väldigt lika ut. Ja det kanske inte finns hur många poser som helst....eller?

Ringde Sören som också tyckte det lät dyrt.

Tror erbjudandet vädjar till ens fåfänga. "Modell för en dag". Det är ju kul att bli erbjuden att vara modell. Men dom har ju aldrig sett mig. Jag är bara ett namn på ett papper så varför ska man bli smickrad? 

Måste fundera. Man kan ju faktiskt boka hos en "vanlig" fotograf också. Jag känner även folk som fotar.

Måste fundera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sett det på plus, det är väldigt dyrt!!!!Dom vädjar till fåfängan.

Mamma.

2011-02-16 @ 16:18:30
Postat av: Thea Sundkvist

Jaaa - det kommer inte att vara gratis....eftersom man förmodligen ser riktigt bra ut på bilderna vilket medför att man vill köpa! Det finns inget som är gratis!

2011-02-17 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0