Heavy metal friday!

Imorgon har vi hårdrocksfredag på jobbet! Japp, ska bli väldigt spännande att se hur folk tolkar det. Vissa är ju mer försiktiga medans andra.....ja, har en förmåga att löpa hela linan ut så att säga. Själv satsar jag på att vara värst denna gång. Jag lovar, det blir en hel del 80-tals nostalgi.......

Tyvärr har mina svarta vinterkängor gått sönder. Annars hade dom passat bra, med nitar och allt. Kände plötsligt häromdagen att jag stod snett. Mycket märkligt. Det visade sig att dom gått sönder där jag lät laga dom förra gången samt att själva gummisulan har en stor spricka. Äsch..... :(

Frågan är om det är lönt att laga dom en gång till, om jag ska härda ut med reserv-syntet-svettig-om-fötterna-kängorna resten av vintern (det är ju faktiskt en del vinter kvar fast man kanske inte vill tro det) eller om jag ska investera i ett par nya skinnkängor redan denna vinter. För skinn vill jag ha. Mina fötter mår bäst då. Synd att jag inte upptäckte det i helgen då jag ändå var inne i stan! Fast skomakaren kanske inte har öppet på söndagar när jag tänker efter. Ska fundera på saken.

Nej nu är det dags att fika upp och lägga ner barnen. Sen måste jag lägga sista handen vid fredagens rock-look.... ;-)


Trasig känga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0