Skoterställ på!

Imorse var det minus 17 grader. Hurrrrr!!! Inte är man van vid sånt denna vinter. Det blev skoterställ på. Ska man åka bil 10 mil tur och retur så chansar man inte. Det är kanske inte så snyggt och sexigt med skoterställ men det är som med julklappar - det är innehållet som räknas! Och det är nåt alldeles extra idag.... ;)

Idag är nån slags mellandag. Igår var Hermans kalas, imorgon är jag ledig och ska julstöka. Idag befinner jag mig i nåt slags vacuum. Man har vant sig vid att vara på språng varje dag och att ha en massa man ska komma ihåg. Men julklapparna är klara! Presenterna överlämnade! Alla kalas avklarade! Jag behöver inte komma ihåg nåt idag!

Ikväll kan jag alltså ta det lugnt antar jag? Bara det vanliga som mat och disk. Tvättkorgen är rätt full, det som är ovanför är nästan lika mycket som det som är inuti....... Hm, ja vi får se. Skulle ju vara trevligt att ta det lugnt istället. Jag har en fredagsbild att photoshoppa. Det låter som en lämplig sysselsättning tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0