Oh heeeelga naaaaatt!

Så där ja!

Två konserter med tre körer på en eftermiddag. Vad bra det gick! Vad kul vi hade!

Nu har vi jullov. Hur ska det gå? Ingen körsång på fyra eller fem veckor! Nå, jag får väl sjunga julsånger hemma med Hacke.

Nu börjar endorfin- och koffeinnivån änteligen sjunka (sjunga skrev jag först, hmmm...) så man kanske kan sova. När jag kom hem så försegick firandet av mannen för fullt, köksbordet fullsatt med gäster, smörgåstårta, kakor och kaffekoppar. När gästerna gått avrundade vi kvällen med en skvätt av en av presenterna, en flaska Laphroaig. Och sen en dusch och nu är man rätt mör.

Nu säger jag gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ann

Har fått jättemycket positiv respons. Dels på More abundently(stavade jag rätt nu?) och även på Jul,Jul.

2011-12-19 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0