Nakenkalender!

Vilken tur jag handlade på ICA i Stugun innan jag for hem idag istället för att fara på Hammarn. Där träffade jag A från Gällö ser ni. Det var inte igår! Vissa människor blir man extra glad när man träffar. Varför umgås man inte oftare? Avstånd, tid, jag vet. Men Gällö ligger väl inte vid världen ände heller!

Jag fick en kalender av honom. :)



Vilka snyggingar va? Gå in på Brattbytorpet.se och kolla vad dom har för sig. Man kan köpa kalendern där också!

Häromdagen hade S en tröja på sig som han fått av mig med texten "Snyggare Byggare". Jag sa att ni kan väl göra en sån där nakenkalender och dela ut till kunderna, den kan heta "Styggare Byggare" (fri tolkning på "stygg"). Tyckte inte jag fick nån riktig respons på det faktiskt. Men här fick han ju lite att inspireras av!

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

vad heter pojken som står upp i mitten? Den unga, påminnner om min mosters kusin, hon kommer nämligen från Brattbyn!

2012-07-02 @ 00:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0