Juldagen

Tror det blir en promenad i finvädret idag och gå ner julmaten (om det är möjligt). Sen ska väl barnen ha hjälp med sina julklappar. Men dom måste städa sina skrivbord först om dom ska få plats med sina nya DATORER. :) Jaaa, i fortsättningen slipper jag slåss med dom om platsen vid datorn!

Jag fick precis det jag önskade: Ett stativ till kameran och ett par hantlar. Och så klart lite annat också, ett hänge med en ängel bland annat och nagellack och körsbärsvin och.....

Ikväll blir det halva styrkan hemma hos oss, det finns lite rester att äta upp.

Men först promenad i solen. Jag tror jag ska ta med mig barnen en bit på vägen så dom får lite ljusterapi dom med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0