Dan före dopparedan......

Nu sänker sig julefriden. I alla fall inombords, nere skrålar tv-n. Men jag ska strax fösa barnen i säng. Mannen for ner till kontoret för att slå in julklappar. "Förresten, du får inte komma ner" sa han när han gick. Hihi, nä det hade jag väl inte tänkt heller. :)

Förut om åren har jag tagit fram julklapparna och lagt dom under granen när barnen somnat men det funkar liksom inte längre. Ifjol försökte jag men då kom barnen NER IGEN! Vilket sätt va? I år gav jag upp, dom fick själva lägga paketen under granen...... Dom vet ändå vem som annars lägger dit dom, haha.

Vi har pyntat och grejat idag. Dammsög gjorde jag strax efter frukost. Undrar varför? Det är fullt med glitter överallt nu. :)

Julförkläde och julhandduk. Är det jul så är det.



Haqvin har pyntat toadörren....("Så länge man har halmpynt så är det väl inga problem!")



Kulorna hade liksom trasslat ihop sig. Men det gjorde inget.



Påminner mig om.....



God jul allihop!!!!


Kommentarer
Postat av: Ann

Tack detsamma. Ha det nu riktigt skönt och sjung många julsånger.

2011-12-24 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0