Klåda i hjärnan

Jag VILL verkligen inte jobba idag. Jag har så många idéer! Det är jobbigt, hjärnan kliar! MEN - jag lyckade komma ihåg skissboken och pennorna idag så jag kan teckna ner bilderna jag har i huvudet. Det är idéer till änglar men inte bara det, jag har nya projekt på gång också. Känns bra!

Jag har nu kommit fram till att jag nog måste namnge mina änglar. Dom är ju unika, ingen är den andra lik, klart dom ska ha namn! Vi får se vad det blir.....




Ikväll SKA jag på boxningen. Min axel gör ont fortfarande men jag tänker åka dit och göra mitt bästa. Jag kan i vilket fall inte VILA mig i form! Jag saknar styrketräningen också. Jag får nog börja på den igen. När jag tränade regelbundet hade jag aldrig ont nånstans (jo träningvärk men det är SKÖNT). Sen var det ju det där med löpningen också. Får väl kolla efter nåt träningsprogram........

Solen skiner förresten, om ni vill veta´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0