Träningsrapport

Jag har muskler! Jo, det måste vara så. Det är nåt som gör ont nämligen. Lite i ryggen, lite i benen, lite i armarna. Och det här är nog bara början.
 
Det bästa av allt: axeln blev inte sämre av boxträningen! Vissa saker kunde jag inte göra, som att flaxa med armarna när vi gjorde jumping jacks till exempel. Armhävningar gick bra en omgång men sen gjorde jag andra övningar. Konditionen däremot vete fanken var den har tagit vägen..... fast det är väl därför jag ska träna? Men muskler verkar jag som sagt ha, både sitta stol mot väggen och burning floor höll jag ut hela tiden (eller "burning lår"...). Plankan gick däremot åt skogen, den fick jag ta med knäna i golvet. Argh! Vilken nesa! Men det ska det bli ändring på!

Som om nån läst mina tankar kom igår ett meddelande om att den rytmiska styrketräningen ska köra igång igen i september. Jag anmälde mig på studs.

Nu jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0