Oh det är fredag!

Nej, nej, fredagsfotot kommer ikväll. Vi har ju fått tillbaka dator så nu kan jag photoshoppa. Men jag ÄR snygg, ni får tro mig. ;)

Sitter här och längtar efter en chokladboll. Eller godis. Nåt i chokladväg i alla fall. Vet inte riktigt varför. Jag åt mig mätt på lunchen, vi var på Falkens och åt fläskkotlett med potatisgratäng och svampsås och sallad. Men det är ju inte hungrig jag är. Chokladsugen. Och jag kan inte gärna skylla på Leila idag. Fast jag har blommig klänning, det kanske är därför? Blommig klänning = Leila = choklad?

Tänkte ju spara mitt chokladätande till imorgon när det är lördag. Hm, fikadags snart, kanske man skulle....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0