Jaha, så blev det kväller igen....

Kom hem från föräldramötet för en halvtimme sen. Och det vart nog kväller nu känns det som.... Undrar när man ska orka och hinna allt man har i huvudet?

Sy änglar. Måla tavlor. Sy kläder. Inhandla bok om mönsterkonstruktion. Inhandla systemkamera. Fixa bilder på mina alster. Öppna butiken på epla.se.

Japp. Du läste rätt. :) Måndag den 5 september öppnar epla.se och där ska jag ha en butik. Om man vill tjuvkika hur det kommer att se ut kan man gå till originalet, epla.no.

Men jag vill ju ha bra bilder på grejerna, annars vill väl ingen handla. En beskrivning av själva butiken och mig ska jag skriva. Och så är det frågan om jag ska skaffa ett PayPal-konto. Jag har läst på lite tidigar men just ikväll känner jag inte att jag orkar sätta mig in i några villkor eller regler ALLS. Just ikväll orkar jag bara ducsha och gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0