Endorfiner är bra skit!

Jaha! Här sitter man, hög på endorfiner och undrar hur man ska kunna sova. :)))

Jag var på boxningen ikväll. Jäklar vad bra det gick jämfört med förra gången! Jag klarade en Jonte special utan avbrott! Den utförs på följande vis:

Springa till motsatta väggen och tillbaka - 5 cykelhopp.
Springa till motsatta väggen och tillbaka - 5 grodhopp
Springa till motsatta väggen och tillbaka - 5 armhävningar
Springa till motsatta väggen och tillbaka - 5 jumping jacks

Detta upprepas tre gånger.

Sen kan man inte prata på ett tag. Men andas. En bra pulshöjare. Varför Jonte har fått låna namn till övningen vet jag inte riktigt men det är säkert för att han gillar den. Eller nåt... ;)

Nu är det väl bara att fortsätta med boxningen tills kör-repen igen börjar för det lär väl bli på tisdagarna det med. Precis som Zumban (fast jag tycker nog boxning är roligare, sch, säg inget!). Vad är det med tisdagar som gör att alla roliga aktiviteter ska vara då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0