Äntligen dator!

Äntligen kan man blogga hemma! Att blogga via telefon är pest och pina, bloggverktygen funkar inte som jag vill utan jag får skriva ett helt textblock och sen peta in html-taggar för radbrytningar etc. Orka!

Idag är det lördag. Härliga helg! Fast vi sov till kvart i 11 idag. Inte bra. Men jag blev väckt av en som kom hem sent i natt så det är hans fel! Så det så. ;)

Regnet har ömsom strilat, ömsom öst ner så det har varit en rätt lugn dag. Men jag har varit "duktig" och gjort en massa mat av köttfärsen jag köpte: Köttbullar, baconbiffar och köttfärssås. Nu kan vardagen få komma (ja den dyker säkert upp på måndag som vanligt). Kanske man ska göra sig för och skriva en matsedel till och med. Eller är det överkurs? 

Känns ändå som en väldigt lat dag. Inget sytt och inget målat. Bara en maskin tvätt gjord (ja vart ska jag hänga tvätten då med detta väder kan man fråga sig....). Lite slöande i soffan.

Kollade på en dokumentär om Black Sabbaths Paranoid-album ikväll. Herman var mäkta imponerad över frisyrerna. Inte så mycket Ozzys kanske, han såg mer ut som Herman när han var långhårig tycker jag, men dom andra. Det långa, lockiga, voluminösa håret! Kanske mer som JAG när jag var långhårig? Fast utan mustasch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0