Life is good!

Tänk, imorgon är jag ledig från jobbet för att måla. Måla! Jag och andra f.d. elever på konstskolan ska göra en stor målning på Stortorget i Östersund nu när det är Yran. Jaaa, PÅ TORGET! På skifferstenen! Jag vet bara ungefär vilka former det kommer att ha, jag har inte kunnat delta i brainstormingmötena eftersom jag har lite långt att åka. Men jag satsar på total spontanitet. :-)))
Jag fick bara ledigt en dag från jobbet eftersom så många har semester så jag är med tisdag och lördag. Arbetet kommer annars att pågå från tisdag till lördag mellan 12 och 17.

Vad kul det kommer att bli! Måla! Och att få träffa dom andra igen!

Och sen imorgon kväll ska jag till Krokvåg och sjunga på Remix musikcafé. Sjunga!

Vilket underbart liv jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0