Kams och sol, bad och blåst.

Idag var det kams på hembygdsgården. Kö var det och varmt var det. Och dyrt. Fast jag har aldrig gjort kams så jag vet inte hur lång tid det tar. Jag uttalar mig som köpare nu, inte producent.

Kams-koma drabbades jag av sen. Det var jättejobbigt att överhuvudtaget sitta upp medans jag väntade på att barnen lekte färdigt i handelsboden. Sen gick vi hem och tog en kort siesta innan vi for ner till Koppehällan och barnen badade. Solen hade försvunnit vid det laget och det hade börjat blåsa så jag behöll kläderna på, tvärt emot vad jag trodde när vi gick hem från hembygdsgården då vi höll på att förgås av värmen.

Nu regnar det lite. Men det skadar inte.

Strax dags att åka och bättra på träningsvärken. Heja på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0