Vilken härlig dag!

Sol och snö!

Idag följde jag med barnen till slalombacken. Kanonväder! Solsken, 3 minusgrader. Men jag kan ju inte stå overksam och se på när barnen åker. Jag tog två varv på elljusspåret istället. Första gången jag åker elljusspåret på Hammarn. Vilket lättsamt spår! Det var då inte sista gången jag åkte där.

När jag hittat tillbaka till backen fikade vi och barnen åkte en stund till. Hem och laga mat och sen slappa lite innan vi gick och hälsade på farmor en sväng.

Tyvärr blev det ingen boxning ikväll. Nu funderar jag på om jag ska hänga upp boxningssäcken och slå lite själv här hemma. Eller räcker det med träning för idag?

Förresten så ropade jag in ett par skinnskor på Tradera idag för en billig penning. ;-)


Kommentarer
Postat av: Trollpackan

Här har det också varit kanonväder idag! Underbart!

Jag har varit på ett pass pilatesboll på förmiddagen, och sedan har jag gått långt med hunden, så dagen har gått i moitionens teckenfniss

Ha en bra kväll! Med eller utan boxning;)

p.s Bra motto du har!gillar

2010-02-07 @ 20:39:47
URL: http://www.trollpackan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ja jag försöker åtminsone leva efter det. :-)

2010-02-07 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0