Bininis, bananas, mambas, carambas.

Imorse när jag packade upp matdosan för att ställa den i kylen på Härke konscentrum (där vi är när vi har grafik) tyckte jag att utsidan på påsen var lite blöt. Konstigt....?

Nej!

Det ligger en mosad banan i botten på ryggan.............. F****n! (Här kan ni infoga ett ord som faktiskt rimmar på banan).

Att jag aldrig kan lära mig. För det är så klart inte första gången. Bananen är ju så praktisk med sitt skal, redan färdigförpackad och behöver inget ytterligare skydd. Kan man tycka. Men efter ett tag blir den inte så mysig. Speciellt inte om man packar andra saker ovanpå, typ skissbok och pennfodral och pärm.....

Nu vet jag vad jag önskar mig när jag fyller år: En bananfodral!



Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Bra att veta...hmmm ett bananfodral !

2010-02-03 @ 09:26:40
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0