Nu blev det kväller.

Jag får sluta blogga om kvällarna, det blir snart bara ett enda gnäll om hur trött jag är. Närå, jag ska inte klaga. Det är bara det att det är så mycket nu, visserligen roliga saker men man måste få landa då och då emellan varven, annars mår man inte bra.

Ikväll hade vi genrep med en, två, TRE körer i kyrkan! På söndag är det två konserter. :) Det gick hyfsat. Inte perfekt men inte för dåligt heller.

Igår var det Haqvin som musicerade. Kullstaskolan hade Luciakonsert på Centrum. Haqvin spelade elbas. Det är så kul att höra och se dom, dom är så duktiga alla barnen!

Imorgon ska vi till Hanna en sväng och gratulera. Undrar när jag ska hinna handla inför helgens kalas då? På fredag ska jag ju in till stan på julbord med jobbet. Får försöka peta in det i schemat imorgon. Jaaaa, det är kul när det händer saker.....

Kom just ihåg att Sandra kommer och masserar oss på jobbet i morgon. Härligt!! Då får jag nog lite ny energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0